doprava 3,75 € bez DPH -- doprava zadarmo od 100,00 € bez DPH* -- platba dobierkou bez príplatku -- objednávka aj telefonicky 0902 034 884, 0904 378 571, 0905 483 509 alebo e-mailom na pronaxeshop@gmail.com

TOVAR V AKCII

Hydraulic Bottle Jack | 15 t (BGS 9887)

109887

Naša e-cena pred dodatočnou zľavou* 78,50 €
Naša e-cena* 65,94 €
akcia
zľava 16 %

Cylinder Lock Installation Tool | for VAG (BGS 9589)

109589

Bežná cena bez DPH: 30,00 €
Naša e-cena* 24,50 €
akcia

Engine Timing Tool Set | for Opel, Chevrolet 2.0 CDI (BGS 66202)

1066202

Bežná cena bez DPH: 56,40 €
Naša e-cena* 47,90 €
akcia


Úvod »Elektrické, aku prístroje» Pumpa vákuová / tlaková na odvzdušňovanie paliva / meranie podtlaku / tlaku


        

Pumpa vákuová / tlaková na odvzdušňovanie paliva / meranie podtlaku / tlaku

Vacuum / Pressure Pump for Fuel Bleeding and Vacuum / Pressure testing (STAHLMAXX 11015)

 

akcia odporúčame doprava 0 € zľava 22%

Číslo produktu: XXL 11015
Výrobca: STAHLMAXX
Číslo výrobcu: STAHLMAXX 11015
Bežná cena bez DPH: 192,89 €
Naša e-cena pred dodatočnou zľavou* 231,47 €
Naša e-cena* bez DPH : 150,45 €
Naša e-cena* s DPH (20 %):
180,54 €

do košíka:
  ks  
Strážny pes

Na stiahnutie

pdf Návod / príručka

Kompletné špecifikácie

  • s duálnou funkciou na vytváranie vákua alebo tlaku na odvzdušnenie paliva a kontrolu rôznych funkcií podtlaku / tlaku, ako napríklad pri turbe

  • pre všetky bežné vozidlá / komponenty vďaka pribalenému príslušenstvu

  • pomocou adaptérov je možné skontrolovať funkciu, tesnosť, požadované tlakové rozsahy a nastavenie min/max vákuových čerpadiel, vákuových nádob a ich regulačných ventilov a nastavovacích tyčí turbodúchadla

  • tiež na odvzdušnenie menších okruhov v brzdovom a palivovom systéme a na plnenie hydros - hydraulické zdvihátko alebo napínač reťaze sa umiestni do nádoby naplnenej olejom a pomocou podtlaku odstráňte vzduch zachytený v zdviháku / napínači

  • možnosť diagnostiky

    • normálne čítanie - meranie podtlaku za škrtiacou klapkou: diagnostika meraním podtlaku - neporušený motor by mal byť medzi -0,5 a -0,75 bar

    • netesné vodidlá ventilov - meranie podtlaku za škrtiacou klapkou: nameraná hodnota je pod normálnym rozsahom a kolíše pri vysokej frekvencii pri voľnobehu v rozsahu cca 0,1 baru, so zvyšujúcou sa rýchlosťou sa meranie stáva stabilnejším

    • netesné / spálené ventily - meranie podtlaku za škrtiacou klapkou: nameraná hodnota rovnomerne kolíše od nízkej po normálnu hodnotu

    • zaseknuté (ohnuté) ventily - meranie podtlaku za škrtiacou klapkou:

      • skontroluje sa podtlak za škrtiacou klapkou, či je nameraná hodnota konštantná a nízka pri voľnobehu (-0,4 až -0,55 bar) - náhle sa zvýši po rýchlom náraze plynu

      • ďalej je potreba zvýšiť otáčky (2000 ot./min.), rýchlo ja treba zatvoriť škrtiacu klapku, nameraná hodnota by teraz mala byť cca -0,1 bar pod počiatočnou hodnotou (vákuum)

      • veľmi malá podtlaková plocha (takmer nezmenená) naznačuje, že trecie plochy valcov (piestne krúžky) sú netesné

    • chybné tesnenie hlavy valcov - meranie podtlaku za škrtiacou klapkou: pri voľnobehu kolíše nameraná hodnota medzi -0,4 a -0,55 baru, keď príslušný valec dosiahne bod vznietenia, podtlak klesne o cca 0,3 baru, potom sa rozkmitne späť do normálu

    • otvor palivového systému:

      • pri odvzdušňovaní dieselových palivových systémov sa odporúča použiť zbernú nádobu, tým sa v nádobe vytvorí podtlak a nafta sa nasaje

      • pripojí sa nádoba a manometer medzi palivový filter a čerpadlo rozdeľovača, až kým v tejto oblasti nezostane žiadny vzduch

      • opakobvanie rovnakého postupu na spätnom potrubí

    • kontrola tesnosti posilňovača bŕzd: žiadny pokles tlaku, kým sa nestlačí brzdový pedál

    • kontrola tesnosti vákuovej skladovacej nádoby

    • kontrola vákuového čerpadla pri bežiacom motore: normálne by mal byť vytvorený podtlak medzi 600 a 950 mbar (v závislosti od motora), „obnovený“ podtlak sa musí po použití brzdy rýchlo zvýšiť na normálnu hodnotu

    • kontrola nastavenia turbodúchadla / podtlakovej jednotky: pripojenie k podtlakovej jednotke turbodúchadla, pri uvedení do činnosti sa sleduje spojenie, v prípade potreby treba označiť farebnou ceruzkou, to by sa tiež malo pohybovať rovnomerne, ak je vákuum vytvorené rovnomerne

    • kontrola otvorených vstrekovačov / ventilov:

      • na kontrolu zvýšenej netesnosti je možné okrem „klasického“ merania spätného toku vykonať aj kontrolu podtlakom

      • pri pripojení k spätnému vedeniu sa musí udržiavať vákuum -0,5 baru po dobu najmenej 30 sekúnd s neporušeným injektorom

      • ak je injektor chybný, tlak klesne na 0 bar za menej ako 5 sekúnd

  • použiť ako Ford 416-D001, 416D001

  • obsah

    • 1x vzduchová pumpa - pretlak 0 - 4,1 bar (0 ~ 60 psi), podtlak / vákuum až -0,7 bar / -20 Hg

    • 2x pohár s viečkom a vstupom / výstupom, mierka do 120 ml

    • 2x hadica Ø 6/9 mm, dĺžka 600 mm

    • 2x hadica Ø 6/9 mm, dĺžka 100 mm

    • 2x hadica Ø 4/9 mm, dĺžka 80 mm

    • 4x pripojovací adaptér Ø 4/6, 6/6, 6/8, 6/10 mm

    • 1x pripojovací adaptér, kužeľovitý Ø 10 - 13 mm

    • 2x pripojovací adaptér, kužeľovitý Ø 3 - 8 mm, dlhý a krátky

    • 4x pripojovací adaptér, kužeľovitý Ø 3 - 5 mm

    • 1x pripojovací adaptér Ø 4 - 6 mm

    • 3x uhlový adaptér, pripojenie Ø 6 mm

    • 2x zátka, kužeľová Ø 4 - 10 mm

    • 1x pripojovací ventil pre odmerky Ø 6 mm

    • 1x prísavka s priechodom, prísavka Ø 33 mm

STAHLMAXX 11015


Pozrite si aj

Vytvorené systémom www.webareal.sk

YTAwN
Strážny pes
Watch DOG


Informovať na e-mail pri zmene:


       keď cena klesne pod


Zadajte Váš e-mail: