rozpozná metán 120 - 1920 ppm a propán 40 - 640 ppm vhodné aj pre LPG operačná teplota -5°C do 45°C rýchlo lokalizuje všetky netesnosti automatická kalibrácia po zapnutí prístroja max 60 s automoatické vypnutie reakčný čas menej ako 10 s indikácia pomocou 5 LED diód dĺžka sondy 440 mm možnosť pripojenia slúchadiel možnosť vypnutia akustickej signalizácie
pre spoľahlivú detekciu netesností v uzavretých, beztlakových a vákuových nádobách skladá sa z ultrazvukového vysielača, prijímača a slúchadiel signalizácia pomocou vizuálneho a zvukového signálu frekvenčný rozsah: 40 kHz ± 2 kHz prevádzkové podmienky: teplota: 0 ° C až 40 °C relatívna vlhkosť: max. 80% batérie: 9V, 6F22 alebo ekvivalentné rozmer: 192 x 50 x 30 mm hmotnosť: 115 g (vrátane batérie)
uľahčuje detekciu úniku v osobných a nákladných automobilov a iné klimatizácie vhodný pre chladivo R134a, R12: R11, R500, R503, R22, R123, R124, R502, R404a, R125, AZ-50, HP62, MP39 optický a akustický signál pri zistení úniku nastaviteľná citlivosť pracovný režim: kontinuálne (bez obmedzenia) veľmi krátka reakčná doba rozmery: 22,9 x 6,5 x 6,5 cm hmotnosť: 560g napájanie: 3V DV (2 x1, 5V) dĺžka
na testovanie tesnosti klimatizačných zariadení, ktoré boli na skúšobné účely naplnené zmiešaným plynom (zmiešaný plyn = zmes 5 % vodíka H2 + 95 % dusíka N) umožňuje rýchlu a spoľahlivú detekciu úniku mikroprocesorové riadenie s pokročilým digitálnym spracovaním signálu trojfarebný pruhový LED indikátor nastaviteľná citlivosť indikácia slabej batérie polovodičový snímač plynu flexibilná nerezová
na detekciu a lokalizáciu netesností v automobilových potrubných systémoch efektívne riešiť problémy a výrazne skrátiť čas diagnostiky pomocou dymu bude možné odhaliť netesnosti, ktoré spôsobia napríklad stratu výkonu motora zariadenie je určené všade tam, kde je potrebné kontrolovať tesnosť systémov, napr. palivové potrubia, sacie systémy, nádrže atď. aplikácia je široko používaná v automobilovom
na lokalizáciu netesností v klimatizačných systémoch s chladivom R134a skvelé na detekciu netesností na blízko obsahuje UV ochranné okuliare, UV lampu, batériu, nabíjačku, špeciálnu striekačku, nízkotlakový adaptér, nízkotlakovú hadicu bezdrôtová verzia UV baterka s vysokým svetelným výkonom kompatibilný so všetkými priemyselnými štandardnými prísadami na detekciu úniku nabíjačka: vstup: 110 - 220
mechúr na použitie s dymovými detektormi STAHLMAXX 120468 a 120469 možno použiť aj na uzatváranie objemných potrubných systémov takmer akejkoľvek veľkosti potom je možné pripojiť dymové detektory, aby fúkali dym do potrubia a zisťovali netesnosti v systéme priemer nenafúkaného balóna cca 40 mm priemer nafúkaného balóna max. cca 110 mm STAHLAMAXX 121143
pri servise a plnení klimatizačného systému sa odporúča vyplniť kontrastné UV farbivo - uľahčuje riešenie problémov pomocou UV lampy, ak sa neskôr vyskytne netesnosť alebo porucha UV svetlo však môže viesť k akútnej a bolestivej konjunktivitíde a zápalu rohovky tieto okuliare spoľahlivo chránia oči pred nadmerným UV žiarením a umožňujú bezpečné používanie UV lámp v spojení s kontrastnými látkami
na vytvorenie podtlaku v uzavretej nádobe odčerpávaním plynu z nádoby vhodné na opravy klimatizačných systémov (R12, R22, R134a), využiteľné vo vákuovom balení, na analýzu plynov a tvarovanie plastov za tepla pevné hliníkové puzdro na použitie v klimatizačných systémoch s tlakomerom na testovanie klimatizácie (BGS 8425) prepojovacia hadica nie je súčasťou dodávky napájanie: 220 - 240 V | 50 Hz
na priame bezbublinkové plnenie chladiacich systémov a súčasne testovanie tesnosti podtlakom univerzálna verzia s rýchlospojkou meradlo s gumenou ochranou (presnosť +/- 2%) gumená hlava sa prispôsobí takmer všetkým typom áut priemer kužeľového adaptéra: 15 až 44 mm hrubá hmotnosť 1532 g BGS 1773
univerzálne testovacie a plniace zariadenie chladiaceho systému pre bezproblémové plnenie chladiacich systémov bez vzduchových bublín pri súčasnej kontrole tesnosti obsahuje flexibilnú hadicu na prácu na ťažko prístupných spojoch s ventilom na uvoľnenie tlaku manometer s gumovou ochranou (tolerancia +-2%) univerzálne pripojenie – vhodné pre takmer všetky bežné vozidlá REPTOOLS 121087
vhodný pre väčšinu moderných benzínových a tiež HDi a TDCi, PD motory (čerpadlo-tryska) meranie kompresného tlaku až do výšky 50 bar (725 psi) rýchlospojky - rovné a šikmé prevedenie obsah konektor na žeraviace sviečky pre nasledujúcich výrobcov: Alfa, BMW, Chrysler, Daewoo, Fiat, Ford, Hyuidai, Izusu, Land Rover, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Opel, PSA, Renault, Saab, Suzuki, Toyota, VAG,
pre rýchlu a jednoduchú diagnostiku netesností spaľovacej komory, napr. netesnosti vstupných a výstupných ventilov, tesnenia hlavy valcov a piestnych krúžkov zobrazuje pokles tlaku v percentách a umožňuje akustický test vhodné pre benzínové motory so závitom zapaľovacej sviečky M12 x 1,25 a M14 x 1,25 obsah adaptér M12 x 1,25, metrický adaptér M14 x 1,25, metrický predĺženie hadice s rýchlospojkou
vhodné pre tester úniku oxidu uhličitého CO2 pre motory BGS 108037 obsah 250 ml hrubá hmotnosť 240 g BGS 8037-1 ASTA, STAHLMAXX Toto náradie je dostupné aj v prevedení od iného výrobcu. Možné je ho nájsť v sekcii SÚVISIACI TOVAR.
na rýchlu a efektívnu kontrolu chladiča pre recirkuláciu výfukových plynov pre úbytok chladiacej kvapaliny, ktorý nie je zvonku viditeľný, môže naznačovať chybný chladič EGR alebo hlavu valcov sada špeciálne vyvinutá pre modely VAG a možno ju použiť aj na iné vozidlá v tomto testovacom prípade sú výfukový systém a okruh EGR (výfuková strana) vystavené prednastavenému pretlaku počas dlhšieho
na zistenie najmenších netesností, ako sú napríklad netesné tesnenia hlavy valcov, praskliny v bloku motora atď. vhodné pre benzínové, naftové a plynové motory umožňuje detekciu veľmi malého množstva oxidu uhličitého v chladiacej kvapaline odfarbením testovacej kvapaliny (modrá - zelená - žltá) umožňuje dokonalú a ľahkú diagnostiku na ďalšie skúšky sa môže použiť testovacia kvapalina tester s
testovacie a kontrolné zariadenie na zisťovanie netesnosti tesnení hlavy valcov ak tesnenie hlavy valcov do chladiaceho okruhu netesní, výfukové plyny zo spaľovania sa neustále uvoľňujú do okruhu chladiaceho systému, to isté platí pre zodpovedajúcu vlasovú trhlinu v bloku motora alebo hlave valcov princíp testovacieho zariadenia: dve komory testera tesnosti sa naplnia kontrastnou látkou (nie je
pre zistenie tesnosť valcov dieselových a benzínových motorov 4 manometre, 4 gumové hadičky 8 x 5 x 750 mm 4 spojovacie diely 53 mm (M6 x 0,75) 4 spojovacie diely 60 mm (M6 x 1,0) predĺženie 3,9 x 52 mm 4x predĺženie 3,9 x 122 mm (náhradný manometer BGS 62645-1) BGS 62645