adaptér tlaku oleja na meranie tlaku oleja na tlakových spínačoch oleja so závitom M12 x 1,75 pre Opel / Chevrolet / Saab atď. so závitom M12x1,75 použiť ako OPEL KM-498-50, KM-6106, J-43915, KM49850, KM6106, J43915 STAHLMAXX 116367
adaptér na testovanie tlaku oleja na motoroch BMW B48 / N20 / N52 / N53 / N54 / N55 / S55, ktorý je rozšírením adaptéra olejového filtra - ako BMW 119250 (STAHLMAXX 106597), potrebné na kontrolu tlaku oleja cez kryt olejového filtra pôvodná vložka z hlavného adaptéra sa vyberie pomocou skrutkovača a vloží sa olejový filter môže a mal by byť nainštalovaný počas merania skontrolujte nainštalovaný
na rýchle a bezchybné meranie tlaku oleja pri neregulovanom tlaku oleja adaptér sa inštaluje namiesto pôvodného krytu olejového filtra vrátane olejového filtra diagnostika pomocou pôvodne nainštalovaného tlakového spínača oleja nie je možná, pretože tlak oleja je regulovaný všetky porovnávacie hodnoty z technických podkladov sa vzťahujú na test s adaptérom tlaku oleja v telese filtra POZNÁMKA:
na rýchle a presné meranie tlaku oleja na naftových motoroch 1,6D, 3-val. motory 1,5 L B38 a 1,2VTI od BMW, Mini, Citroen, Peugeot naskrutkuje sa namiesto pôvodného krytu olejového filtra a filter a vložka adaptéra sa znovu použijú uťahovací moment 25 Nm profesionálna diagnostika sa nedá dosiahnuť pomocou spínačov tlaku oleja, prípadne sú spínače tlaku oleja zvyčajne umiestnené pod komponentmi,
na rýchle a presné meranie tlaku oleja na väčšine benzínových motorov BMW naskrutkuje sa namiesto pôvodného krytu olejového filtra - filter a vložka adaptéra sú opätovne použité pomocou spínačov tlaku oleja nie je možné dosiahnuť odbornú diagnostiku motor sa udržiava vo voľnobehu a neskôr, keď je motor zahriaty na prevádzkovú teplotu, v rozsahu zvýšených otáčok 2200 až 3500 tlak oleja by mal byť
na zaskrutkovanie otvorov pre žeraviace sviečky na plnenie spaľovacej komory stlačeným vzduchom potrebné pri demontáži / inštalácii ventilových pružín na inštalované hlavy valcov a pri diagnostike straty tlaku obsah 1 pneumatický adaptér pre otvory pre žeraviace sviečky M8 x 1,0 pre Citroën, Fiat, Ford, Lancia, Opel, Mercedes-Benz, Suzuki, Volvo 1 pneumatický adaptér pre otvory pre žeraviace
na testovanie hydraulického brzdového tlaku priamo na brzdovom valci kolesa, brzdovom strmeni, hlavnom valci alebo hydraulickej pumpe na systémoch Teves ABS s tlakovým zásobníkom umožňuje merať tlakové rozdiely oboch brzdových okruhov obsah 2x manometre s hadicou 0 - 255 kg/cm² (0 - 25 Mpa) 1x adaptér pre Teves ABS s tlakovým akumulátorom 1x uhlový adaptér 90 stupňov 1x uhlový adaptér 45
umožňuje preskúšanie a ohodnotenie stavu motora obsah: manometer 70 bar s hadicou 500 mm adaptér 160 mm adaptéry pre injektory: M20 x 1,50 dĺžka: 75 mm M22 x 1,50 dĺžka: 73 mm M24 x 1,50 dĺžka: 88 mm M24 x 2,00 dĺžka: 63 mm adaptéry pre sviečky: M10x1,00 dĺžka: 83, 91, 102, 113, 119 mm M10x1,25 dĺžka: 64, 135 mm M12x1,25 dĺžka: 47 mm M22x1,50 dĺžka: 118 mm
manometer 0-70 bar (tolerancia +-5%) rohová rýchlospojka vrátane rôznych adaptérov pre sviečky a injektory: adaptér pre sviečky: M10 x 1,25 (114,5 mm dlhý) M10 x 1,0 (119 mm dlhý) M10 x 1,25 (73,5 mm dlhý) M12 x 1,25 (54 mm dlhý) M14 x 1.25 (72 mm dlhý) adaptér pre injektory: M20 x 1,5 (78 mm dlhý) M24 x 2,0 (65 mm dlhý) Ø 21 mm (114 mm dlhá) Ø 19 mm (112 mm dlhý) pre takmer
ideálny nástroj na ľahké meranie tlaku v pneumatikách a hĺbky dezénu manometer s LCD displejom pozadie displeja zaisťuje optimálne zobrazenie tlaku vzduchu aj v tme ukazovateľ hĺbky profilu v rukoväti sa dodáva s metrickým a palcovým displejom ľahký typ kompaktná štruktúra rozlíšenie: 0,05 Bar (0,5 PSI) meracie jednotky: PSI, BAR, kPa, kg / cm² automatické vypnutie: asi 85 sekúnd po poslednom
na meranie straty tlaku a kompresie naftových a benzínových motorov obsahuje adaptéry pre závity žeraviacej sviečky a zapaľovacej sviečky pre značky: Alfa Romeo, Audi, BMW, Chrysler, Citroën, Daewoo, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Isuzu, Jeep, Kia, Lada, Lancia, Land Rover, LDV, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Range Rover, Renault, Rover, Saab, Seat, Skoda, Suzuki, Toyota,
na vytvorenie podtlaku v uzavretej nádobe odčerpávaním plynu z nádoby vhodné na opravy klimatizačných systémov (R12, R22, R134a), využiteľné vo vákuovom balení, na analýzu plynov a tvarovanie plastov za tepla pevné hliníkové puzdro na použitie v klimatizačných systémoch s tlakomerom na testovanie klimatizácie (BGS 8425) prepojovacia hadica nie je súčasťou dodávky napájanie: 220 - 240 V | 50 Hz
s duálnou funkciou na vytváranie vákua alebo tlaku na odvzdušnenie paliva a kontrolu rôznych funkcií podtlaku / tlaku, ako napríklad pri turbe pre všetky bežné vozidlá / komponenty vďaka pribalenému príslušenstvu pomocou adaptérov je možné skontrolovať funkciu, tesnosť, požadované tlakové rozsahy a nastavenie min/max vákuových čerpadiel, vákuových nádob a ich regulačných ventilov a nastavovacích
na odvzdušňovanie bŕzd a kontrolu tlakových a podtlakových systémov, napríklad plniaceho tlaku, podtlakových solenoidových ventilov, odvetrávania nádrže, snímača absolutného tlaku v sacom zbernom potrubí 63,5 mm manometer rozsah zobrazenia tlaku: +0 až +3 bar rozsah zobrazenia vákua: -0 až -1 bar jediný tlak: -0,7 bar maximálny tlak: 3 bar použitie na meranie normálnej hodnoty (diagnostika meraním
pumpa je určená pre testovanie tlaku a podtlaku, napr. podtlakového magnetického ventilu, MAP senzorov, palivovej nádrže apod. možno využiť aj pre odvzdušnenie brzdových systémov 63,5 mm manometer / merač podtlaku max tlak 3 bar max podtlak - 0,7 bar nevhodné pre benzínové motory rozsah manometra: meranie tlaku + 0 až + 3 bar meranie podtlaku - 0 až - 1 bar obsah 1 vákuová pištoľ s funkciou
prepínanie merania tlaku a vákua na odvzdušnenie brzdy testovanie podlatku a pretlaku rôznych systémov - skúšky rôznych podtlakových systémov napr. tlakové skúšky turbodúchadla manometer od -1 do 4 bar, v krokoch po 0,1 baru (+/- 5%) max podtlak (ručná pumpa) -0,8 bar max tlak (ručná pumpa) 4 bar vrátane príslušenstva - adaptérov hrubá hmotnosť 2134 g BGS 8067
meranie tlaku a podtlaku pre odvzdušnenie brzdových systémov a testovanie rôznych tlakových a podtlakových systémov napr. tlakové skúšky turbodúchadla manometer s rozsahom do 4 bar (tolerancia +-5%)
kompresory na stlačený vzduch dodávajú kolísavý tlak, ktorý je často nevhodný pre meracie prístroje, opravy a testovacie práce. Preto je dôležité regulovať a nastavovať pomocou riadiacej jednotky stlačeného vzduchu požadovaný výstupný tlak je možné nastaviť a regulovať regulátor tlaku je preto vhodný pre napr. na natlakovanie valcov pri výmene tesnení hriadeľa, na kontrolu tesnosti sacích a
na meranie tlaku v brzdových systémoch s ABS alebo bez ABS uľahčuje odstraňovanie problémov s hydraulickými brzdovými systémami na kontrolu regulačných ventilov brzdného tlaku, regulátorov brzdnej sily, predtlakových ventilov a na zisťovanie tlakového rozdielu medzi ľavou a pravou / prednou a zadnou brzdou obsah 2x tlakomer 0 200 kg/cm² (0 3000 psi) 2x adaptér M10 x 1,5 2x adaptér M10 x 1,0
na meranie vysokého a nízkeho tlaku v klimatizačných systémoch s chladivom R744 (oxid uhličitý) vrátane vysokotlakovej a nízkotlakovej hadice a pripojovacej hadice k servisnému zariadeniu ventilový blok s uzatváracími ventilmi v piestovom prevedení pre vysoký a nízky tlak s pridržiavacím háčikom chránené tlakomery s priemerom 70 mm stupnica nízkotlakového číselníka (PSI): 0 - 1425 PSI, rozlíšenie
rozsah 0 - 8 bar presnosť manometra (0,03-8 bar) (tolerancia +-2%) pre benzínové motory pre mechanické a elektronické systémy vstrekovania paliva obsahuje 30x adaptér pre takmer všetky európske, ázijské a americké vozy: Mercedes, BMW, Audi, Honda, Mazda, Renault, Peugeot atď. pre nasledujúce vstrekovacie systémy: K-Jettronic, L / LH-Jetronic, Motronic, Motronic-Jetronic, MPFI, TBI, EFI, DIGIFANT